UA RU EN

Документів:1106

ОЦИФРОВАНІ ВИДАННЯ З РІЗНИХ ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ ІЗ ФОНДУ НАЦІОНАЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ЯРОСЛАВА МУДРОГО

Нові надходження

ГоловнаСуспільні наукиЕкономіка

Маркетингові дослідження

У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових досліджень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропоновано комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апробацію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семінарських занять. Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації маркетингових досліджень.

Бібліографічний опис:
Маркетингові дослідження [Електронна копія] : навч. посіб. / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; М-во освіти і науки України, Таврійс. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, Навч.-наук. ін-т упр., економіки та природокористування. — Електрон. текст. дані (1 файл : 5,34 Мб). — Київ : Вид-во «Людмила”, 2021 (Київ: НБУ ім. Ярослава Мудрого, 2022).

Оригінал друкованого документа зберігається в НБУ ім. Ярослава Мудрого: Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; М-во освіти і науки України, Таврійс. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського, Навч.-наук. ін-т упр., економіки та природокористування. – Київ : Вид-во «Людмила», 2021. – 323 с.

З цієї ж колекції: